Post by glasexswitcomking on Mar 15, 2022 9:47:27 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øge krystaller hack ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon 2022 version ▞▞▞
Øv
Et meget interessant spil. Sammenlignet med de andre madlavningsspil, jeg har spillet, fandt jeg dette vanedannende. Den rigtige mængde udfordring. Bred vifte. Dejlige opgraderinger og ikke for stressende. Men jeg er tvunget til at give den en trestjernet anmeldelse, da jeg er løbet tør for niveauer! Der er ikke flere restauranter at låse op: i stedet står der "kommer snart"! Prøv venligst at opgradere spillet med flere niveauer!
Labyrinths of World 6 f2p הרפתקאות ulkh
Det er et fantastisk spil, men meget langsom i tilberedningen
Jeg har opdateret spillet, men der er stadig ikke flere niveauer at spille! Hvornår vil nye niveauer være tilgængelige?
Dhr Cej
Det er et rigtig godt madlavningsspil 😍tq til spillet ❤️❤️
Mxwaa
Dette spil er meget flot, og jeg giver det 5 stjerner, men det bliver ved med at gentage sig selv
Et meget flot og udfordrende spil.
Pingin coba tapi nanti deh
Smukt spil kommer til at passere brætterne, jeg kan godt lide det skal dog opgraderes
Spillet er interessant, det ser ud til at være anderledes, jeg kan lide det
Det er et meget fedt spil
Coo
Loggede på med facebook og modtog ingen diamanter som lovet. I stedet frøs spillet, da det vendte tilbage efter at logge ind og måtte lukke.
For mange niveauer..(30)..at bestå og åbne nye restauranter...bliver kedeligt at spille samme restaurant
Godt! Så langt så godt. Jeg kan godt lide, at jeg ikke skal lave alt selv, som i mange andre spil. I dette spil er nogle ting automatiseret. Pæn. Intet drama, der kæmper for at slå tiden for at vinde og bestå niveauer. 🤗🤗🤗👍🏾
Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon Казуални tkc
Det tager lang tid at åbne
Jeg sidder fast, fordi jeg ikke har diamanter til at købe (×2) den ting, der multiplicerer penge, så jeg sidder fast
Ikke dårligt... .
Det er et fornøjeligt spil, men hvorfor har de ikke nok kunde, du er nødt til at kunde, og på lokation seks efter at have indlæst det, åbnede det ikke
උඡෝ
按照 富贵病 能 明白 巴拿马 明明白 白虎年 妈妈 物流 星座 方言词性 交错 的 的 华 美景 物流 星座 位 于 的 的 的 要 去 过 超 爱 着 的 你 要 一 过 超 负荷 回访 个 本 书 房 租 租 好 回访 个 本 书 房 租售我在意愿逝者安息,这次女兵权证人物价钱包包容积
Det er et dejligt spil
Den er meget langsom siden den afventer.....
Forfærdeligt spil, det ligner at du bliver ved med at tjene diamanterne og bare fordi tiden er begrænset, du taber og du skal bruge diamanterne igen spillet er meget langsomt og 💩💩💩
Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon Vabaajamängud sln
Smukke spil
Spiller ikke på niveau 3
Jeg vil prøve dette spil
Fabelagtig
حلوه جداً
Meget dårligt spil
Hvis jeg kunne give den nul stjerne, ville jeg have givet den i stedet for en i starten, alt gik godt, bare for at vågne op en dag for at se, at alle mine fremskridt var tabt, det har sendt mig tilbage til bøgecaféen, mens jeg var på indian star location .Det værste spil, jeg nogensinde har downloadet
Ovayo
Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon Boshqalar wgt
Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon Казуални nyc
Det er rart, men den sidste fase er uretfærdig, jeg havde brug for at slette spillet